۶ پاسخ

کلا پایان ۳۷بچه کامله وترم حساب میشه ولی تاپایان۳۶برسونی هم خوبه برای کسی که زایمان زودرس دارا

۳۷

دختر من ۳۷هفته ۱روز بدنیا اومد
دکترم گفت ۳۷هفته ۱روز کامل هست

من دیدم ۳۷ هفته بدنیا اومد و دستگاه نرفت

تو تقویم گهواره زده

فکر کنم پایان سی و هفت

سوال های مرتبط

مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان معجزم🤰🏻🩵 مامان معجزم🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری