کلا پایان ۳۷بچه کامله وترم حساب میشه ولی تاپایان۳۶برسونی هم خوبه برای کسی که زایمان زودرس دارا
۳۷
دختر من ۳۷هفته ۱روز بدنیا اومد
دکترم گفت ۳۷هفته ۱روز کامل هست
من دیدم ۳۷ هفته بدنیا اومد و دستگاه نرفت
تو تقویم گهواره زده
فکر کنم پایان سی و هفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.