بچه ها من از دیشب هرچی میخورم بالا میارم و س گیجه هم دارم

۳ پاسخ

برو دکار خب

منم اینجوری بودم کم مونده بود یبار بیوفتم که خودمو بزور نگه داشتم ب گوشه ی دیوار فشارت پایینه خرما زیاد بخور

به دکترت بگو …

سوال های مرتبط