بچه ها هرکاری میکنم صبحونه هرچی میخورم بالا میارم چیکار کنم؟😭

۸ پاسخ

من قبل هرچیزی آب جوش میخورم واقعاخوبه

برو دکتر برات دارو بنویسه راحت میشی

چوب شور بخور قبلش

من ابجوش و نبات میخورم.جرعه جرعه و کوچولو.دقت کردم وقتی اب رو قلوپ قلوپ میخورم زود بالا میارم.بابد

مگه نمیگن این هفته ها حالت تهوع می‌ره پس چرا مال ما نمیرم میگن اشتها پیدا می‌کنی چی کجاس بع این من خودم درسته بالا نمیارم ولی دیگ تا رد بشه میرم اون دنیا بر میگردم 🤣💔🫤🫤🫤🫤

قبلش بیسکوئیت خشک یا ترد یا چوب شور بخور

من نون خشک شده یا بیسکوییت ترد میخورم قبلش

قبلش دمیترون بخور

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری