شماها واکسن دو ماهگی نوزاد را چند روزگی زدید؟

۷ پاسخ

2ماه و 8 روز بود فک کنم

با چهار روز تاخیر.چون ختنه کرده بودم خواستم بهتربشه بعد بردم واکسن

۶۱ روزگی

من دیروز زدم،همون دوماهگیش

شیش ماهگی

من یروز دیرتر چون میفتادجمعه

من امروز زدم
‌۴ روز دیرتر زدم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی