خانما این سنو وزن منه به نظرتون کم نیست ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم خوبه
از این ب بعد بچه وزن میگیره
سعی کن خوب بخوری
من ۳۰ هفته تمام ۱۳۵۰ بود دنیا اومدنی ۳ کیلو
مقوی بخور ۳ ب بالا دنیا میاد ان‌شاءالله سلامت بغلش کنی
برای منم دعا کن

نه خوبه
یه بچه ۱۱ ماهه داری ؟؟

ای پسر بارداری مبارک

اگه قند نداری بستنی و فرنی بخور خیییلی ب وزندهی کمک میکنه

خوبه بالای ۳۰ هفته خوب وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمان ها مامان رنگین کمان ها ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان آوین وتودلی مامان آوین وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری