۳ پاسخ

من چند روزه امپتامیل میدم خوبه از لحاظ وزن نمیدونم هنوز
قیمت هم سهمیه ای فک کنم ۱۳۰ باشه ماهانه هم ده تا سهم دارن

اپتامیل میدم ...... قیمت‌ها تقریبا یکیه همشون .... با کد ملی نی نی صد تومن تخفیف دارن

عزیزم به هر بچه یه چی میسازه مهم اینه کدوم شیر به نی نی شما بسازه
من اپتامیل دادم از روز اول و به پسرم ساخته خوب وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان مهوا♥️ مامان مهوا♥️ ۱ ماهگی