من چند روزه امپتامیل میدم خوبه از لحاظ وزن نمیدونم هنوز
قیمت هم سهمیه ای فک کنم ۱۳۰ باشه ماهانه هم ده تا سهم دارن
اپتامیل میدم ...... قیمتها تقریبا یکیه همشون .... با کد ملی نی نی صد تومن تخفیف دارن
عزیزم به هر بچه یه چی میسازه مهم اینه کدوم شیر به نی نی شما بسازه
من اپتامیل دادم از روز اول و به پسرم ساخته خوب وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.