سلام مامانا برای وزن گیری چه شیرخشکی خوب

۳ پاسخ

من بچم نارس بود بهش پری نان دادم الان الحمدالله وزنش خوب شده میخوام از فردا نان ۱بدم

من پری نان میدم

نان ۱بگیر

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی