عزیزم بستگی داره چی به بچه شما بسازه هر بچه ی یه نوع شیر بهش میسازه بهتره با دکترش مشورت کنی
من گیگوز میدم ک خیلی خوبه
من گیگوز میدم خیلی هم عالیه
اپتامیل پرونوترا میدادم بهش وزن دهی خوبی داره البته شیر خودمم میدم . ولی پوستش حساسیت داده دکتر گفت پپتی جونیور بدم
نان اپتی پرو وزن دهیش عاالی بود حیف دکتر شیرخشک پسرم رو عوض کرد
نان واسه وزن دهی عالیه خودم به بچم میدم ولی میگن باعث میشه بچه چرک کنه
نان کامفورت میدم راضیم
بیومیل 1
یا
بیومیل پلاس1
من هردورو میدم بهش وزن دهی عالی داره
دخترم وقتی بدنیا امد2800بود یک هفتع پیش رفتم دکتر وزن کرد 4550بود
فک کنم چهارشنبه ک برای واکسن دوماهگیش ببرم 5کیلوشایدم بیشتربشه
فقط نان عالیه
منم بچم اصلن وزن نمیگیره الان که نزدیک چند روز دیگه ۳ماهش تمام بشه فقط۴کیلو هست اول نان میدادم بعد دوروز اپتامین دادم بعد دکتر کامل عوض کرد الان بیومیل میدم خداروشکر خوبه مثل اول نیست کمتر بالا میاره
من اپتامیل میدم خوبه وزنگیریش
ببلاک دخدرمو چاق کرده بود
من پسردومیم۴کیلو بود
نان میدادم بهش
شش ماهگی ۱۱۵۰۰بود
تقریبا ماهی یک کیلو وزن دهی داشت
فقط ماه اول به دوم خونه مامانم بود
مامانم شیر میچپوند بهش ۲کیلو اضافه کرد😆
سوپرامیل
بستگی به سن و وزنگیری بچه داره من دکتر لیدی میل داد خوب بود
من ببلاک میدم راضیم
نان میگن خوبه ولی بچه من شیر خشک مخصوص میخوره نمیتونه از اون بخوره
مم اپتامیل پرونوترا میدم عالیهههه
من ببلاک میدم خیلی خوبه
من نان میدم بهش ساخته خوب وزن میگیره
ببلاک کامفورت میدم وزن گیریش برا بچه من خوب بوده
نان
من نان میدم خوبه
من آپتامیل کمکی میذم
من اول نان میزارم سنگین بود براش ببلاک میدم
من تازه سوپرامیل و شروع کردم
مثلاً وزن پایان ۵ ماهگی و توی ۳ ماه داشت یعنی وزنش دوماه از خودش بیشتر بود
بستگی داره چی بهش بسازه ولی میگن نان از همش چرب تره وزن دهی بیشتری داره منم نان میدم پسرم بهش می سازه وزنش عالی بود تا اینکه یکم سرما خورد🥲
من ۲۵۵۰ دنیا اومد.
نان میدم.
تا الان که فقط کم کرده
اپتامیل میگن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.