عزیزم هر بچه ای یجوره همه مثل هم نیستن برای شیر خشک هم باید ببینی چی به بچت میسازه امتحان کن اگه یبوست یا اسهال نشد و استفراغ نمیکرد یعنی بهش ساخته همونو ادامه بده همه وزن دهیشون خوبه بستگی به بچه خودت داره
پسر من ۵۲۰۰ بود
اپتامیل ،سوپرامیل، نان خوبن باید ببینی چی بهش میسازه
بچه من ۵ کیلو بود البته الان الرژی ب پروتئسن گاوی گرفته فک کنم وزن نگیره دیگه😭
میگن نان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.