برای اسهال نوزاد چه شیرخشکی خوبه عزیزان؟؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

دکتر برای بچه من نان ال اف نوشت عالیه خیلی وزن دهیه خوبی داره

بستگی داره چ شیرخشکی بهش بسازه

من نان بهش میدم اسهاله

نان خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان الساو آیهان🧿💙 مامان الساو آیهان🧿💙 ۴ ماهگی