برای نوزاد رفلاکسی چ شیرخشکی خوبه؟

۴ پاسخ

هرنوع شیری ک داری فقط اِی آر باشه

من نان ای ار میدم
کلا ای ار بایدباشه

ای ار باید باشه ببلاک خوبه

ای ار ببلاک

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان دیبا مامان دیبا ۱ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی