من ب دخترم اب میدم همیشه بعد قطره آ د خداروشکر چیزیش هم نشده البته در حد چند میک شنیدم میگن خوبه بچه اب بخوره
من پسرم ۴ ماه و ۱۰ روزشه حدودا
دکترش گفت آب و شروع کنم
نه از ۴ ماهگی ک میشه تغذیه رو شروع کنی میتونی بدی اب رو
و کلن من از وقتی بدنیا اومد هر از چند گاهی یذره اب میدادم نیازه
نه دیگ از ۴ماه به بعد باید بدی من روزی ۳۰ سیسی تقریبا اونم توی دو سه بار میدم هر دفعه ۱۰ سیسی
هروقت غذاروشروع کردی باید آبم شروع کنی اگه بهش غذامیدی الان آبم بعد غذا بده حتما
با شروع غذای کمکی باید اب هم بدی عزیزم
من دو بار اب میدم هر بار حدودا 30 سی سی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.