۶ پاسخ

پس چرا مال من اینجوری نیست
همیشه با ی تکون من اونم تکون میخوره 😅😅😅😅

دقیقامنم همین مشکلو دارم خیلی حرکاتش ضعیف شده

نه بچه منم همینه
فوقش یه دستی بکشم یه تکونی بخوره
نمیدونم چش شده

نه جاش تنگه طبیعیه

ببین منم از ۳۰ هفته هی حرکات بچه کم میشد هی استرس می‌گرفتم بدو بدو بیمارستان و نوار قلب و سونو فلان
آخرسر میگفتن هیچ‌ مورد بدی وجود نداره فقط جاش تنگ تر میشه
حالا شما برای خیال راحت خودت میخوایی یه چکاپ برو
اما من قول میدم چیزی نباشه❤️

نه عزیزم
جاش تنگ شده دیگه کمتر تکون میخوره

سوال های مرتبط