من مدل واکری و خریدم چون رنگی تر بود بازی ام زیاد داشت
سلام عزیزمدرخواست بده
فاطمه جان من خیلی سعی کردم بهت پیام بدم نتونستم
میخاستم ببینم برای انقباضات چیکار کردی؟من روزی چند بار شکمم سنگ میشه گاهی ی سمت جمع میشه ب اینا میگم انقباض از هفته های خیلی پایینم داشتم
حالا دوستان رو میبینم سوال دارن میگن ما اصلا حس نکردیم انقباض داریم دکتر ب شکممون دست زده گفته محکمه پس انقباضه و بستری شدیم
من تشک گارد دارش دسته داره ک آویز میخوره فک نکنم دیگه براش بخرم
من مدل واکری گرفتم
من گرفتم مدل ۳ دخترم اصلا استفاده نکرد چون میترسید ازینکه بالاسرش یه چی باشه همینجوری دست نخورده موند
من واکر و تشک بازی موزیکال گرفتم جدان
من ۲ رو گرفتم دوس داشت
۲
مدل پارچه ایی بهتره بنظرم
من پارچه ایی برداشتم
من پارک شو گرفتم ۵۵۰۰ خیلی گرونن اونا ولی به جاش دوباره آن دیگ اصلا از این عادیا دوست نداشتم
من ۱ رو داشتم برا دخترم خیلی باهاش بازی میکرد و سرگرم میشد
من از مدل ۳ گرفتم بنظر خودم خوب بود
چون وقتی تنها فقط آویز داشته باشه بچه یکم بازی میکنه خسته میشه ولی پا که بکوبه پایین صدا میده یکم بیشتر سرگرمش میکنه براش هیجان انگیز تره
مدل ۲ رو هم برای این انتخاب نکردم چون روروئک خریدم براش دیگه واکر نمیخواستم
بنظر من موزیکال نگیر..مال پسر من ازین خرگوشیه بود، چند تا ازین اسباب بازیا ک خش خش میکنه آویزون کردم،بعد دست و پا ک میزد صدا میداد توجهش جلب میشد.حواسش تحریک میشد.یواش یواش رابطشو فهمید.از یک ماهگی هم میذاشتمش بازی کنه،خودم کارامو میکردم میومدم میدیدم خوابش برده😅
منم موزیکال گرفتم
من سرویس خواب گرفتم تشک بازی ۱ رو داشت
موزیکال ساده بگیر بهتره
من ۱ گرفتم
خیلی مدت زمان کنی باهاش بازی می کنه خودتون می تونید اسباب بازی های رنگی از تختش اویزون کنید همین کار رو انجام بده
مدل یک خوبه ولی جغ جغه نداره من این مدل روگرفتم بعد اوناویز هایپنبه ای رودر میارمبجاشجغ جغه میخوام بزارم
میخوام نظراتو بخونم
دختر من ک استفادش نشد .پا زد شکوندش
واکر خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.