توی دوران شیردهی میشه آمپول نوروبین یا تقویتی زد؟

۳ پاسخ

اره میشه زد

بله من دوبار زدم خیلی خوب بود

اره فک کنم بشه. من اوایلای زایمانم دکتر برام نوشت. چون خیلی بی جون شدم

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان Joje🐥 مامان Joje🐥 ۴ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۵ ماهگی
مامان هانا 😍🥰 مامان هانا 😍🥰 ۱۵ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی