۲ پاسخ

اگه شدید و همراه با لکه بینی نیس، نه طبیعیه منم هفته های 5 تا 13 دردای خفیف داشتم الان دیگه نه بهترم..

درد اگه طولانی و با خونریزی نباشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی