۵ پاسخ

دقیقا من نمیدونم اون افرادی ک شبا میریزن تو کوچه خیابون نونشون رو از کجا در میارن آیا از قیمت ها خبر دارن اصلا خرید میرن فرق قیمت قبل و جدید و می‌فهمن

یا ببخشید باید بگیم اشکال نداره ب جاش امنیت داریم😔

عزیزم به اونا میرسه🙂ما بدبخت شدیم که جون میکنیم برا یه لقمه نون

تازه گرونترم میشه
راضی به این مقدار نباشید
ما برق و اب و ...رایگان میکنیم😶‍🌫️

خسته ترین انقدگریه کردم کم اوردم دیگه همسرم کارگرماهی ۱۴حقوقشه ۶کرایه خونه میدیم دوتاقسط بانکی وام برداشتیم واسه پول پیش خونه قسط اونه .دونه دونه شیرخشک میخرم خسته شدم قیمتشوکردن دوبرابر ازشب تاالان بچم مونده پول نیس شیرخشک بخرم خداازشون نگذره

هعی، جانا سخن از زبان ما میگویی...‌

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما🩷 مامان فاطمه حلما🩷 ۱۷ ماهگی