۳ پاسخ

درد واژن و که من خیلی دارم
مخصوصا وقتی راه میرم
دردش برای فشار هاییه که بچه میاره
مخصوصا اگه سفالیک باشه

نه عزیزم درد واژن طبعیه

فک نکنم من ب دکترم گفتم گفت طبیعیه
منم خیلی درد می‌کنه
سزارینی هم هستم

سوال های مرتبط