مثل من .امروز از بس عصبی شدم دعواش کردم ولی عذاب وجدان بعدش
دختر منم همسایه ها از دستمون عصبانی هستن میگن ما آرامش ندارییم پدرش دیونه شده میگه من اصلا نمی تونم تو خونه باشم رفته باشگاه ثبت نام کرده بیچاره من 🫣🫣🙄🙄
میبرمش کوچه
خانه بازی
تا این روزام بگذره نمیدونم چرا بچههای الان اینجورین البته خونه آپارتمانی تک فرزند بودن همه اینام هست
چرا به بچه هاتون از این خوراکیای بیرون میدین و بعد واقعا انتظار دارین بچه هاتون با اشتها غذا بخورن؟
بعدم طبیعیه مال سنشونه. که جیغ و من من میکنن حس استقلال طلبی و مالکیت برای همه چیز دارن.
هیچوقت به زور چیزیو از دستشون نگیرید. یا قایم کنید یا در دسترسش نذارین . چون وقتی ببینه میخواد
فک کنم اوضاع هممون همینه باید تا سه سالگی تحمل کنیم
ولی من قطعا بعدش راهی تیمارستان میشم
دقیقا پسر منم همینه دیگه رد دادم از دستش
قد و وزنشم کمه ازبس نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.