من آد و آهن میدم
اشکالی نداره ک مولتی ندی آد و اهن بدی فقط دکتر گفت اینو وسطا ی چند ماه مولتی بده باز قطع من اونارو بده
من یک روز درمیان میدم از شش ماهگی.یه روز آد میدم یه روز مولتی.چون دکتر گفت تو مولتی اونقدری اد توش نیست ک بدنشو تامین کنه.از طرفیم قدش بلند میشه
بله من . دختر سابقه رفلاکس داره دکتر گفت همون آ د بده .
دکتر گف هر چندماه مولتی رو قطع کن آد بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.