دلم هوس فسنحون کرده
درست کنم بخورم 🥹 خوبه یا نه

۹ پاسخ

بخور بعد یچیز با طبع خنک همراهش بخور

عالیه نوش جونت

دکتر من گفت همه چی میتونی بخوری
من قرمه سبزی و فسنجون رو پرسیدم ازش

داخلش زیره و دارچین نریز عزیزم

خیلی هم مقویه بخازر گ دو ولی زیاد ترشش نکن

اره بخور همه چیزش خوبه

زعفرونش نکن عزیزم

عزیزم کاملا اوکی هست بخور

مشکلی نداره در حد ی بار عزیزممم ولی زیادرویی نکن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد