۵ پاسخ

خوبه عزیزم...سعی کن کار سنگین نکنی جارو برقی هم نزنی

عالیه عزیزم مواظب باش زیر ۳۰ نیاد

سلام گلم خوبه بابا استرس به خودت نده من با طول سرویکس 29 رفتم اربعین کربلا کلی پیاده روی اینا الان دخترم 2 سالشه مراقب خودت باش دعا اینام زیاد بخون بسپرش به خدا

خوبه ۳۶ .کار سنگین نکن

خوبه عزیزم ولی سعی کن زیاد سرپانمونی کار سنگین نکنی پله بالا و پایین نکنی و خم راست نشی

سوال های مرتبط