۳ پاسخ

نه عزیزم شیرو آماده کن وقتی ک غلیظ شد بایری ک آماده کردی رقیقش کن

نه وقتی از رو گاز برداشتی و خنک شد

نه بعد از این فرنی غلیظ شد و از داغی افتاد بریز

سوال های مرتبط