۱۶ پاسخ

اولا دکتر سونو قبول نمیکنه
دومن بیمارستان قبل عمل دوباره سونو میگنن تا جایی که میدونم

ببین موقع سزارین دکتر باید بفهمه طرز قرار گیری بچه تو شکم مادر چطور هست و چطور شکم رو باز کنه من خودم بچم به کمر بود روزای آخر ده بار ازم سونو گرفتن . تازه تو زایشگاه که میخواستم برم اتاق عمل دکتر گفت بزار ببینم طرز قرار گرفتن بچه چطوره ... موقعیت جفت و بند ناف و هزار تا چیز رو در نظر میگیرن مکه همینطور الکی هست که شکمو باز کنن بچه بردارن و شکمو بدوزن مگه شنگول و منگول هست😅

کیه دکترت

دكتر من كه گفت بريچ باشه يا نباشه تو دستمزد من فرقي نميكنه فقط اگه بريچ باشه دليل داري واسه بيمارستان

از الان کلک زدن یاد نده به بچه😂😂😂

دکترت کیه کدوم بیمارستان میری بهمن ک خودشون باز اونموقع سونوت میکنن میفهمن

دلت خوشه😂😂

نگا دکتر بعدش بفهمه اصلا مهم نیس چون تو کارتو کردی تموم شده
ولی فک کنم تو زایشگاه سونو بگیرن بازم نمیدونم تجربه ای ندارم اما مثل تو در به در دنبال کلک خوب میگردم😅

دکترت کیه؟

منکه شرایطم یه جوریه که حتما باید سزارین بشم بهم گفتن برو از دکترت نامه بگیر واسه سزارین وگرنه باید طبیعی زایمان کنی با اینکه میدونن طبیعی بخوام زایمان مساوی با مرگمه.حتما باید نامه داشته باشی

شما بعدشو فک کنید میشه یا دکتر بفهمه جرم میده؟😂😂

چرا فکر میکنی برات الکی میزنن بریچ!؟🤣

دکترتو عوض کن

چ کلکا😂😂سونو هم راحت ب حرفت میکنه؟

هیچجا زیر بار نمیرن🤦🏻‍♀️

قبول نمیکنن برات الکی بزنن😂

سوال های مرتبط