مال منم هنوز بریچه گفت اگه نچرخه ۱۵میگیرم عملت میکنم
ربطی نداره بخای ی دکتر خاصی عملت کنه دستمزد میکیره
اردیبهشت ۸۰ گرفت
۲۰ تومن دستمزد دکترم شد
من ک زنگ کوثر زدم با بیمه تامین ۵۲تومن چه خبره اونم طبیعی
والا شنیدم حتی شکم دوم هم باشی پول میگیرن چ برسه به اولی
یعنی چی این زیرمیزی مد شده
دکون باز کردن
حلاله آیا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.