۴ پاسخ

مال منم هنوز بریچه گفت اگه نچرخه ۱۵میگیرم عملت میکنم

ربطی نداره بخای ی دکتر خاصی عملت کنه دستمزد میکیره
اردیبهشت ۸۰ گرفت
۲۰ تومن دستمزد دکترم شد

من ک زنگ کوثر زدم با بیمه تامین ۵۲تومن چه خبره اونم طبیعی
والا شنیدم حتی شکم دوم هم باشی پول میگیرن چ برسه به اولی

یعنی چی این زیرمیزی مد شده
دکون باز کردن
حلاله آیا؟

سوال های مرتبط