۱۵ پاسخ

اره مال منم ۱۵ می گیره

من ۳۵

40.50شهر ما

زیر میزی جریانش چیه؟
برای سزارین اجباری یا اختیاری؟

۱۰ تومن و ۱۵ تومن کجایین شما خدایی.اینجا چند برابر این مبلغا هست😑😑😑

۳۵گفت دیروز تازه گف اگ میتونی ب اون مبلغ دلار بگیر

۳۰ گفت

19 گفته

دکتر من گفته۴۵🤦🏻‍♀️

ازمن ۲۵ میگیره

من طبیعی ام ولی بازم شنبه قراره برم باهاش صحبت کنم میخام دکترم خودش بیاد بالاسرم

مال من هیچی نمیگیره

۳۰ تومن🤦🏻‍♀️

واسه من یجا میرفتم گفت ۳۵🙄🤦‍♀️
رفتم یجا دیگه گفت ۲۵
واقعا چخبره خب تا ۱۰کافیه دیگه دردش که واسه ماهه چرااین همه پول بگیرن

برا من ده میگیره

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری