اره مال منم ۱۵ می گیره
من ۳۵
40.50شهر ما
زیر میزی جریانش چیه؟
برای سزارین اجباری یا اختیاری؟
۱۰ تومن و ۱۵ تومن کجایین شما خدایی.اینجا چند برابر این مبلغا هست😑😑😑
۳۵گفت دیروز تازه گف اگ میتونی ب اون مبلغ دلار بگیر
۳۰ گفت
19 گفته
دکتر من گفته۴۵🤦🏻♀️
ازمن ۲۵ میگیره
من طبیعی ام ولی بازم شنبه قراره برم باهاش صحبت کنم میخام دکترم خودش بیاد بالاسرم
مال من هیچی نمیگیره
۳۰ تومن🤦🏻♀️
واسه من یجا میرفتم گفت ۳۵🙄🤦♀️
رفتم یجا دیگه گفت ۲۵
واقعا چخبره خب تا ۱۰کافیه دیگه دردش که واسه ماهه چرااین همه پول بگیرن
برا من ده میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.