عزیزم اگر حلال بود ک دزدکی نمیگرفت 😊
متاسفانه از بیمارستان حقوق میگیرن و از مردم هم جدا هزینه سزارینو میگیرن
معمولا اجازه ندارن سزارین احتیاری انجام بدن بیمارستان دولتی بخاطر همین ی پولی از بیمار میگیرن و میگن بخاطر فلان مشکل باید سزارین بشی ک بیمارستان گیر نده بهشون
اره دیگ همین زیرمیزیه
ولی اسمشو اومده اینجوری گفته ک بشه کلاه شرعی
حالا حلال نباشه زایمان نمیکنی؟؟الان همه میگیرن مگر اینکه طبیعی بری دولتی اورژانسی بشی
نه دستمزد رو که بیمارستان بهشون میده
این زیرمیزی هست
محترمانه اومده اعلامش کرده گفته دستمزدم فلانه
وگرنه همون زیر میزیش هست
عزیزم دستمزد زیر میزی یکیه دیگ هر وقت اون پولو دادی بیمارستان خوده بیمارستان داد ب دکترت حلاله ن اینکه شماره کارت میدن واریز کنین
عزیزم دقیقا زیرمیزی هست اسمشو عوض کرده بیمارستان هم دستمزد میده بهشون اینو جدا می گیرن
این دستمزدی که دکترا میگن همون زیر میزی و رشوس
چون دستمزد زایمان چه طبیعی چه سزارین خود بیمارستان واریز میکنه درسته کمه اما حق الزحمه همونه
اگر خود دکتر ازت پول خواسته و شماره کارت مجزا میده برای پرداختش،همون زیر میزی هست حالا هر اسمی که بخواد روش باشه.دست مزد رو بیمارستان میده به دکتر،نه مراجع.
عوض کن...بدم میاد از دکترای زیر میزی ...واقعا هرچقدرم مهارت داشته باشن تعهد و عهدشون چی میشه متاسفم براهمشون
بعضی دکترا زیر میزی نمیگرن ولی با بیمارستانایی که قرار داد دارند از پولی که به بیمارستان مرداخت میکنی برمی دارند .داداش من تصادف کرد حالش خیلی بد بود قرار شد دکتر عملش کنه گفت فقط خصوصی عمل کنه بعد مادرم پرسیده بود که زیرمیزی دکتر چی میگیره حسابداری گفته بود خانم ۴۰ میلیون از این پول واسه زیرمیزی دکتره
من دکترم یگانس
بیمارستان زهرای مرضیه، طبیعی و سزارین هیچی نمیگیرن اما به هیچ عنوان سزارین اختیاری انجام نمیده مگه اینکه زایمان دوم باشه یا شرایط طبیعی نباشه
من دکترم ۲۵ خودش میگیره بیمارستان جدا ۲۵
من میخوام برم تهران یه دکتر معرفی کردن که دستمزد خودش هیچی نمیگیره فقط بیمارستان ۶۰ میگیره
بنظر من حق دکتره ، بیمارستان یه چسه پول میدن که دکتر شیفت چون وظیفشه میاد انجام میده و اگر قرار باشه دکتری با تایم مشخص ما بیاد یا هر وقت دردمون گرفت بیاد ، باید پولی رو دریافت کنه که این کار رو پوشش بده
وگرنه دکتر شیفت مبلغی اضافه تر دریافت نمیکنه
اسمای مختلفی روش میزارن
هدیه
دستمزد
زیر میزی و....
ولی همشون همون زیرمیزیه 😅
هدیه زورکی و مشخص که نمیشه!
دستمزدم بیمارستان میده بهشون
حالا هر اسمی میخوان بذارن روش ، حلال نیست دیگه
نمیخوام توجیه کنم ولی تعرفه های بیمارستان واقعا کمه و اینکه پزشکت هر زمان که نیاز باشه باید حاضر باشه خب در مقابل یه دست مزد جداگانه ای میگیره ، منخودمپزشکم نه برای طبیعی نه سزارین خودش جداگانه دستمزدی نمیگیره ولی اگر میگرفت هم با رضایت میدادم
چرا طبیعی زایمان نمیکنی خب؟
الان بهش زیرمیزی هم نمیگن، میگن دستمزد
کاری ندارن بیمارستان چقدر میخواد بگیره
من پارسال همسرم لگنش رو عمل کرد، دکتر ۲۰۰ میلیون فقط ازش دستمزد😅 گرفت
مگه طبیعی هم هزینه داره؟؟؟😑😑
اگه دست مزدشو از بیمارستان میگیره که دیگه شما نباید پول بدی ، و حکم زیر میزی داره
من بدم میاد از زیر میزی دادن
دکترای عسکریه زیر میزی نمیگیرن
اما سز اختیاری هم نمیکنن🥲
عزیزم اگه میخوای دکترتو عوض کن زهرا انصاری هم سز میکنه هم زیرمیزی نمیگیره ، تو کیلینک اصفهان زایمان میکنه
عزیزم دکتر اونو با یه رسید به اسم هدیه میگیره
خیالت راحت حلال میشه😄
اینجا سزارین اختیاری هزینه اش ۸۰ تومنه چطور شما انقد کم گفتن عجیبه
به نظرم اگر اینقدر حساسی میتونی با مرکز احکام شرعی صحبت کنی
دکتر من طبیعی و سزارین اجباری هیچ پولی نمیگیره
فقط سزارین اختیاری ۱۵ میگیره
چ زیر میزی طبیعی زیاده مگه قراره اون بزاد؟
میشه کاریش کرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.