همه دکترها فقط دنبال پولن
بخدا تا الان دهنم سرویس شد
کلا بعضی دکترا چه اجباری باشی چه اختیاری ازت پول میگیرن،برو بیمارستان دولتی پرونده تشکیل بده ازت پول نمیگیرن
دکترت کیه؟
برو دکتر یگانه زیر میزی نمی گیره.
من تازه بیمار خاصم باید سزارین شم از منم زیر میزی میگیرن
برو بیمارستان اونجا پرس و جو کن برای سزارین چون دوقلو باید سز بشی خودشون بهت میگن
یکم بگرد حتما دکتری هست که زیرمیزی نگیره،مشهد هم دکترا برای سزارین اجباری هم میگیرن ولی دکتر خوب هم زیاد هست که نگیره
ببین اونجوری که من متوجه شدم اگر بخوای پزشک خودت بیاد زایمانت رو انجام بده(حالا طبیعی باشی یا سزارین)باید یه مبلغی بدی که اون پزشک عملت رو انجام بده،وگرنه پزشک های ک تو بیمارستان حضور دارن هرکدوم نوبتشون باشه عملت میکنن
برو عزیزم قبول میکنن من خالم دوقلو داشت الان هفت ماه زایمان کرده بیمارستان بهشتی دکترش زیر میزی مبخواست با تحقیق اینا رفتیم بیمارستان بهشتی هزینش خیلی خوب و مناسب بود
اگه هر دو سر پایین باشن زایمان طبیعی میشه
اگه سزارین بخواین باید پزشک داشته باشین
دوقلو کلا سزارین می کنند
نیازی به زیر میزی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.