کیسه اب ابش شبیه ادرار رون وبی بو اصلا نمیشه جلوشو گرفت بعد یهو یه استکان از ادم میاد اگه مشکوکی میتونی بری بیمارستان تست بدی خب
نه عزیزم نشت کیسه اب ابه بدون رنگ و بو و بدون هیچ اختیار و اراده ای میاد و تکرارداره ترشح ی کم رو همه دارن عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.