۲ پاسخ

کیسه اب ابش شبیه ادرار رون وبی بو اصلا نمیشه جلوشو گرفت بعد یهو یه استکان از ادم میاد اگه مشکوکی میتونی بری بیمارستان تست بدی خب

نه عزیزم نشت کیسه اب ابه بدون رنگ و بو و بدون هیچ اختیار و اراده ای میاد و تکرارداره ترشح ی کم رو همه دارن عادیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی