بهترین زمان برای سونو رشد کی هستش؟

۱۳ پاسخ

من ۳۰هفته رفتم

من 32هفته رفتم

۳۱هفته تا ۳۳ هفته

من دکترم گفت نیاز نیست الان بری ولی خودم گفتم میخام برم ببینم چقدره وزنش دیگ برام نوشت برای ۲۸ هفته و چند روز دیگ انشالله ۵ اردیبهشت نوبت دارم برای سنو

۲۸ هفته رفتم ۱۲۵۰ بود دکترم یه سونو دیگ واسه ۳۴ هفته نوشته

من سی هفته و ۶روز رفتم

دکتر من برام بین ۲۷ تا۲۸ نوشته گفته برو نمیدونم چرا انقد زود

دکتر به من گفت30تا 32 هفته

من تازه ۳۱ هفته میخوام برم برای اولین‌بار

۳۱تا ۳۴ هفته

من دیشب رفتم پیش دکترم برای سونو رشد گفت ۳۲ هفته تا ۳۴ هفته میتونم برم من میخواستم ۳۰ هفته برم گفت زوده

دکترم‌به من‌ گفت‌۲۸ هفته برو ولی من دلم میخواد یه کم دیرتر برم بچه یه کم‌ وزن گرفته باشه

من ۲۸ هفته و ۴ روز بودم فک کنم رفتم
۳۱ هم رفتم

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی