۹ پاسخ

من ۳۴ هفته رفتم ولی بهتر بود ۳۲ هفته میرفتم ، چون بهم گفت وزن بچم کمه و زمانم کمه واسه وزن گیری جنین ، اگه زودتر می‌فهمیدم بهتر بود ، همون ۳۲ هفته خوبه

من ۲۸ رفتم وزنش کم بود ۳۲ رفتم الان ۳۴ هم باید برم به نظرم هرچی زودتر بری بهتره حداقل وزنش کم باشه زودتر یه فکری میکنی

دکتر ب من گف ۳۰ هفته کامل برو

دو هفته دیگه برو

من ۲۹ وقت دارم برو الان اوکیه

من دیروز رفتم بهتره ۳۲ تموم کنی بری

۳۲ کامل شد برو

دیگه برو
۲۸ میرن

۳۱تا۳۴

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری