من ۳۴ هفته رفتم ولی بهتر بود ۳۲ هفته میرفتم ، چون بهم گفت وزن بچم کمه و زمانم کمه واسه وزن گیری جنین ، اگه زودتر میفهمیدم بهتر بود ، همون ۳۲ هفته خوبه
من ۲۸ رفتم وزنش کم بود ۳۲ رفتم الان ۳۴ هم باید برم به نظرم هرچی زودتر بری بهتره حداقل وزنش کم باشه زودتر یه فکری میکنی
دکتر ب من گف ۳۰ هفته کامل برو
دو هفته دیگه برو
من ۲۹ وقت دارم برو الان اوکیه
من دیروز رفتم بهتره ۳۲ تموم کنی بری
۳۲ کامل شد برو
دیگه برو
۲۸ میرن
۳۱تا۳۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.