دکتر باید بنویسه مگ تحت نظر دکتر نیستی
هر وقت دکترت میگه بری برو
دکتر مینویسه خودش برات
همون ۳۲ هفته اینا
من یه بار ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم یه بارم دیروز ۳۶ هفته و ۲ روز
من 27 هفته ان شاءالله میرم
الانم میتونی بری
33 ، 34هفته دوباره سونو رشد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.