خانما ۳۰ هفته که تمام شد برم سونو رشد

۵ پاسخ

دکتر باید بنویسه مگ تحت نظر دکتر نیستی

هر وقت دکترت میگه بری برو

دکتر مینویسه خودش برات
همون ۳۲ هفته اینا
من یه بار ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم یه بارم دیروز ۳۶ هفته و ۲ روز

من 27 هفته ان شاءالله میرم

الانم میتونی بری
33 ، 34هفته دوباره سونو رشد هست

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری