گعزیزم شمابرای میانوعده هم انسولین میزنین من آره4واحدوبرای وعده اصلی8تا
همه دکترهامیگن خیلی زیادمیزنی ولی میگم چکارکنم پایین نمیادبه میگم علتش چیه میگن بدن بابدن فرق میکنه ولی تهه دلم میدونم الکی میگن نمیدونم ایرادازکحاست
منم پسرم دیابت داره
لانتوس که اصلاگیرنمیادهمش نوروپیدم خیلی گرونه من این ماه هنوزنگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.