۵ پاسخ

من وایستادم تا۳سالگی.من هرچقدسعی کردم نشد

خیلی زوده واسه از پوشک گرفتن وقتی آماده نیست از پوشک بگیری بعدا شب ادراری پیدا می‌کنه ،من دو سال و ۱۰ ماهگی گرفتم

از محیط دسشویی میترسه بهش بگو اینجا جاییه که وقتی بزرگ میشه اقا میشی میای جیش میکنی بهش معرفی کن دسشویی رو براش قصه جیش بخون

بعد دوسال ونیم بگیر

زوده بنظرم
منم الان طنین و‌طی روز پوشک نمیکنم

ولی واقعا امادگی شو نداره

میاد ، جیش هم میکنه
ولی خطا هم میکنه

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی