۵ پاسخ

اگه میشه لطفا عکس قرص بزار

من فک کنم 6 یا7 هفته هستم.توروخدا بهم بگو چندتا بخرم؟؟؟ و از کدوم منطقه بیام تحویل بگیرم. میشه موقعی که تحویل گرفتم همونجا واریز کنم؟؟

سلام تو تاپیکای قرص میگشتم دیدم شما نوشتین سایتوتک دارین الانم دارین قیمت شش تا چنده

باده باد ..با سرعت میاد میره یهو ویراژ میزنه😅🤣

نفخ.

سوال های مرتبط