۱۰ پاسخ

بستگی داره خودت چطوری بخوای
من نوک تیز دوست ندارم حد وسطش بنظرم خوبه نه تیز نه خیلی گرد

تیزخوب نیس بنظرم.یچیز حدوسط باشه من بینیموعمل کردم اماهیچکس متوجه نمیشه عملیه خیلی طبیعی عمل شده حالا اینقدطبیعی نمیخواستم اماخب نتیجه بد نشده.خداروشکر😂

چرا نمیشه ..دکتر خوب در میاره....الان دکترا یه چیزی شبیه قالب میزارن تو دماغت دو ماه میمونه قشنگ حالت میگیره

متوسط خوبه عزیزم من ۵سال پیش عروسکی متعادل عمل کردم

تصویر

بنظر تیز اصلا خوب نیست

گرد خوبه

اینجوری خوبه حالا ببین خودت چی اسمشو‌میذاری

تصویر

نه گرد خوبه نه تیز ،یه چیزی بینش

من اینجوری دوس دارم

تصویر

من عمل کردم گرد بیشتر دوس دارم یمدت هوا سرد میشود سرش تیز میشود رفتم جا دکتر ژل زدم گرد بمونه

سوال های مرتبط