امسال سال دختره یا پسر😂😂😂

۱۶ پاسخ

پسرررررررررررر

تو فامیلا و اشناها ما دختره

😁😁ولی من دخمل دارممم😘

پسر

بنظرم پسر

پسرررر

دختر🥰🎀

اکثرا پسردارن ولی ایشالله خدابه من دختربده🥹

پسر

پسرررر

پسره

پسر..

سال هردو به نظر من اخه اگه قرار بود سال یه جنس باشه شش سال دیگه باید مدارس دخترانه یکی دو نفر توش بود پسرانه پر بود اخه میگن امسال سال پسره

والا پسر هرکس می‌ره سونو میگه پسره

تو فامیلای ما پسر خیلی بوده چند سال اخیر

ب نظرم پسرهههه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری