پسرررررررررررر
تو فامیلا و اشناها ما دختره
😁😁ولی من دخمل دارممم😘
پسر
بنظرم پسر
پسرررر
دختر🥰🎀
اکثرا پسردارن ولی ایشالله خدابه من دختربده🥹
پسر
پسرررر
پسره
پسر..
سال هردو به نظر من اخه اگه قرار بود سال یه جنس باشه شش سال دیگه باید مدارس دخترانه یکی دو نفر توش بود پسرانه پر بود اخه میگن امسال سال پسره
والا پسر هرکس میره سونو میگه پسره
تو فامیلای ما پسر خیلی بوده چند سال اخیر
ب نظرم پسرهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.