امسال سال دختره یا پسر

۹ پاسخ

من بیشتر پسر دیدم

والا اطراف ما همه پسرن باردارن بمنم‌میگن پسره هنو ۱۶ ام‌میرم ببینم‌جنسیتو

اطراف من هرکی حاملس مثلا خودم همه پسرن😍😂

فک میکنم دختر

چیزی ب اسم سال دختر و پسر نداریم
تولد نوزاد ها کاملا طبیعیه و هیچوقت این طبیعت ۱۰۰ دختر ب اضای هر ۱۰۵ پسر بهم نمیخوره میتونی تحقیق کنی ....

نمیدونم😄

سال قبل سال پسر بود

من دیروز آنومالی بودم می‌گفت سال دختره پسر نداریم چند وقته 😂💗

مثل اینکه دختره

سوال های مرتبط

مامان شَمَل مامان شَمَل هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
آسمونی 👼✨️ آسمونی 👼✨️ قصد بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی