من بیشتر پسر دیدم
والا اطراف ما همه پسرن باردارن بمنممیگن پسره هنو ۱۶ اممیرم ببینمجنسیتو
اطراف من هرکی حاملس مثلا خودم همه پسرن😍😂
فک میکنم دختر
چیزی ب اسم سال دختر و پسر نداریم
تولد نوزاد ها کاملا طبیعیه و هیچوقت این طبیعت ۱۰۰ دختر ب اضای هر ۱۰۵ پسر بهم نمیخوره میتونی تحقیق کنی ....
نمیدونم😄
سال قبل سال پسر بود
من دیروز آنومالی بودم میگفت سال دختره پسر نداریم چند وقته 😂💗
مثل اینکه دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.