سلام عزيزم من ديدم شما براي دخترتون پري اسپون گرفتين، خوبه واقعا كاربرديه ؟ و اينكه برند خاصي گرفتين؟
من کوله پشتی شو گرفتم
شکل زنبوره
دخترمنکه هد و توربانم نمیزاره بمونه
منم نگرفتم ازاینا سرشم الان دیگ جایی نمیکوبه
من واسش خریدم ولی مثل کوله پشتیه واسه دخترمم استفاده کردم خوب بود
میذاره بمونه روسرش دختر من کلاهم میذارم شرمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.