۶ پاسخ

اره خوبن

فلیپ فورت رو من میدم
قطره آهن خوبیه👍🏻

از اون وسطی من دوماهگی دادم توش امگا داره خوبه برا وزن گیری اد عس

ویتامین آد رو من دادم ولی میپرید تو گلوش
مال بهداشت رو بهتر میخوره

وسطی رو دکتر بلیلا همیشه برا دخترم میداد

ازاون وسطی من دادم واسه دوره سر دخترم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی