این شیشه شیر ها خوبه ؟؟؟

پوشک غذای کمکی کولیک رفلاکس

تصویر
۱۶ پاسخ

من اصلا بچم نگرفت

چیگار کردی دخترت وزنش بهتر شد ؟ پسر من کم وزن گرفته 😔

بنظرم شیشه رو عوض نکن من اوایل دکتر براون میدادم بعد ۴ ماه کدر شد رفتیم شیشه ای خریدیم ولی بزرگ بود گفتم بزار ایرانی یکی بگیرم
سه تا ایرانی گرفتم هیچ کدومو خوب نخورد اشتهاشم از دست داد
دوباره دکتر براون میدم ولی اشتها نداره ۶۰ تا بیشتر نمیخوره اونم با بازی و سرگرمی
البته هی اور شی هم داره ولی هنوز با اون ندادم ببینم با اون چطوره

برای ماه های پایین خوب نیست چون بشدت میاد و دلدرد میشه بچه

من این میدم خوبه

اگر نی نی کولیک و رفلاکس داره نخر

اره من دارم خیلی خوبه مث بقیه رنگش عوض نمیشع هرچندوقت ی بار میجوشونمش بازم رنگش ثابتع فقط سریشو عوض کردم ارتودنسی کردم

نه قربونت اصلاااا خوب نیست من چندشب پیش یکیشو خریدم که فقط بچم باش آب بخوره ولی انقدر افتضاحه از همه جاش آب میریزه اگه برای شیر خوردن میخوای براش دکتر براونز بگیر من بچم داره عالیه

اره واسه ۵ ماه خوبه ولی کوچیک تر نه جریان سر شیشه ش بالاس

برای این ماه اوکیه
ماهای اول نه

زیاد نه

من دارم خوبه

من اونت دارم بی بی لند هم دارم. اونت تا بچه مک نزنه ازش خارج نمیشه ولی اینو کج میکنی ازش شیر میریزه بیرون سرعت قطره هاشم کم نیست. برای ماه های پایین من اصلا راضی نبودم حس خفگی میده یهو ب بچه

معمولیه

من واسه دو تا دخترم همینو گرفتم فقط سر شیشه رو عوض میکنم چند وقت یه بار

من دارم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی