۲ پاسخ

بدترین کاری بود که من میخواستم به دستور دکتر با بچم بکنم و خداروشکر میکنم که دو روز بیشتر امتحان نکردم و خدا رو صدهزار مرتبه شکر که بچه‌م نمیخورد و همشو میریختت بیرون چون از زهرمار تلخ تره، به این نتیجه رسیدم که بچم هیچیش نیست و بیخودی نباید دارو بهش بدم

من دوهفتس میدم افتضاح شده بچم،دیگه اصلا نه شیرمیخوره نه غذا،نمیدونم چیکارکتم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۷ ماهگی
مامان آقا سامیار🥰 مامان آقا سامیار🥰 ۱۶ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی