بدترین کاری بود که من میخواستم به دستور دکتر با بچم بکنم و خداروشکر میکنم که دو روز بیشتر امتحان نکردم و خدا رو صدهزار مرتبه شکر که بچهم نمیخورد و همشو میریختت بیرون چون از زهرمار تلخ تره، به این نتیجه رسیدم که بچم هیچیش نیست و بیخودی نباید دارو بهش بدم
من دوهفتس میدم افتضاح شده بچم،دیگه اصلا نه شیرمیخوره نه غذا،نمیدونم چیکارکتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.