چون زیادی غلیظ و شیرینه
من با یکم اب قاطی میکنم میدم
من میدم عالیه
مولتي اويفر منم ميدم يوقتايي اوق ميزنه اصلا نميدونم چرا حتي شده ريخته بالا
انگار طعمشو درست نداره در صورتي كه قبلا اهن اويفر مبخورد اينطوري نميكرد
پسر منم یه دوره خورد دفعه بعد گرفتم هر دفعه هرچی تو معدش بود رو بالا میاورد با شدت زیاد
دیگه بهش ندادم یه مولتی دیگه گرفتم اونم بزور میخوره
من هیچی نمیدم دیگ همه برندها براش خریدم هیچی بهش نمیسازه
من آهنشو میدم
شاید چون غلیظه یا شیرینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.