خانما تو هفته ی من درد لگن و پا عادیه ؟رحمم تیر میکشه

۶ پاسخ

بله عزیزم

اره عزیزم طبیعی

از شروع بارداری همچی طبیعیه تا اخرش.والا چیا که داریم تجربه نمی‌کنیم.به حق چیزای ندیده😂🫡

فقد یه پا درد داری منم همینجوری پای راستم ک فک میکنم از لگن باشه

اره من ۱۵ هفتم هنوز دارم مخصوصا شبا

اره جان

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
دردونه🫶🏻🥰 دردونه🫶🏻🥰 قصد بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری