منم دارم میترسم کیسه آب باشه عین آب نه جسبندگی داره نه چیزی
منم دارم، اینقدر که فکر کردم کیسه آبم سوراخ شده، رفتم بیمارستان تست امینوشور انجام دادم،سنوگرافی رفتم خداروشکر همچیز سالم بود...
اره برای منم دقیقا از هفته های شما شروع شد حتی تست هم دادم منفی شد
دکتر گفت ممکنه عفونت باشه دارو مصرف کردم خیلی بهتر شد
منم اینجوریم.هشم استرس دارم از کیسه اب باشه
منم دارم عین اب میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.