خانما کیا تو بارداری عاشق ماست وخیارشدن

۱۳ پاسخ

من شدم

من همین الان ی ظرف بزرگ درست کردم خوردم
خیلییییی دوست دارم

آخ آخ آب دوغ خیار ترش اوممم🤤

من نه ماه ماست خیاروپنیر میخوردم😂😂
بچمم پسره

من

مننننننن

من زیاد خیار میخورم با نمک🤤

من خیلی میخورم 🤭

من کلا عاشق ماست وخیار و دوغ ومخصوصا ماست گوسفند شدم

من درست میکنم ی کاسه توش گردو ی حبه سیر هم میریزم با سبزی معطر

دوغ ترش و خیار

من 😍😍😍😋😋😋

من که زیاد خیار میخورم قبلا میلم نمیکشید

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز🐣 مامان آراز🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری