خانما کیا تو بارداری تیروئید داشتن

۵ پاسخ

من هفته۷ بارداریم گرفتم

من.

من سر بارداری اولم گرفتم الانم بارداری دوممه. دارم قرص میخورم

من دارم ناشتا قرص میخورم

من هفته سوم بارداری گرفتم عددش هم ۵بود و بالا
از همون اول قرص داد

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان دخمل تو راهی مامان دخمل تو راهی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۴ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری