سلام خانما کیا تیروئید بارداری داشتن کم کار

۱۰ پاسخ

خداروشکر عزیزم .انشالله از منم سالمه دکترا چرا میترسونن ادمو ک میگن احتمال کندذهنی وجود داره باید دکترمو عوض کنم چندین بار بهم گفت ناراحت شدم واقعا

سلام خانما من ۸ هفته بود حاملگیم فهمیدم تیروویید دارم اونم ۲۱و نیم بود الان عوارضش رو خوندم میترسم تو رو خدا چیزی نشه ولی از وقتی فهمیدم دارو مصرف میکنم

منم داشتم

بنظرم هنوز تیرویید بهتر از پرولاکتینه

وای من رفتم ازمایش دادم هرماه ازمایش میدم خوب بود متعادل بود الان این سری رفتم یهو رفته رو ۷ انقد ترسیدم و نگرانم ک نگو دکترمم نیستشششش🥲🥲🥲

منم داشتم از قبل نگران نباش

من دارم. قرص لوتیروکسین میدن نگران نباش

برای من ۴ بود بهم دارو داد

من دیروز رفتم دکتر گفتم یکم دارم

سلام من داشتم
۱۰.۵بود😐

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهفتم بارداری