کیا سابقه خونریزی تو بارداری داشتن؟

۲ پاسخ

سلام من سره پسم حتی هفت ماهگی هم داشتم جوری که کاسه توالت پر از خون شد یهو اما خدارو شکر چیزی نشد خلاصه از اولش داشتم

من بچه اولم داشتم بخاطر هکاتوم بود
الآنم باردارم گاهی دارم و کناره فک کنم بخاطر کیست تخمدان هست که دارم

سوال های مرتبط

مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی