۶ پاسخ

من پریود شدم دقیقا سر موعد

سلام خانوما تو هفته ۶ بارداری میتونیم آموکسی کلاو بخوریم ؟

من
نه خونریزی داشتم نه لگن درد فقط بتابالامیرفت ولی ساک حاملگی دیده نمیشد

عدد بتا که کم بره بالا میگن بارداری شیمیایی هست جذب میشه پریود میشی ،برو دکتر ببین چی میگه

ن اصلا ولی چون بتام رشدی نکرده میکنم ۵۰ بود بعد ۳ روز شده ۶۰ میگم شاید حامله نیستم اصلا

به این چیزا فکر نکن عزیزم مگن سابقه دارین؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری